تولید قوطی ‌های چهارگوش فلزی روغن موتور

تولید قوطی ‌های چهارگوش فلزی روغن موتور

قوطی چهارگوش روغن موتور زرین چیلیک

صنایع قوطی سازی زرین چلیک قوطی های فلزی با اشکال و ابعاد متنوعی تولید می‌کند. قوطی های چهارگوش فلزی یا قوطی کتابی، قوطی های گرد و حلب تمام تخلیه یا سطل گرد از جمله محصولات زرین چلیک است. هر یک از این قوطی ها، کاربرد و مصرف خاص خود را دارد. قوطی چهارگوش فلزی کاربردهای متنوعی در صنایع دارد که یکی از آنها در صنعت روغن موتور است.

بهترین گزینه برای بسته بندی

اگر به دنبال بسته‌بندی خود هستید محولاتی مثل روغن موتور هستید، یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید انجام دهید قوطی های چهارگوش فلزی های چهارگوش فلزیزرین چیلیک است. استفاده از قوطی چهارگوش فلزی زرین چلیک برای بسته‌بندی محصولاتی مثل  روغن موتور یا روغن خوراکی، رنگ‌ها، رزین‌ها و امثال آنها مزایای زیادی را برای شما، مشتریان و خود محصول به همراه دارد. در ادامه مزایای بسته‌بندی قوطی چهارگوش فلزی را توضیح می‌دهیم.

چیدمان اسان

قوطی های چهارگوش فلزی نسبت به اشکال دیگر به سهولت قابل چیدن و جاگذاری هستند. شما بسته به میزان فضای خود به راحتی می‌توانید قوطی چهارگوشه فلزی را در کنار هم و روی هم بچینید. این قوطی های چهارگوش فلزی برای متصدیان مراکز تعویض روغن موتور سهولت زیادی برای چیدمان و صرفه‌جویی در استفاده از فضا ایجاد می‌کند.

حجم های قوطی چهارگوش

 

حجم‌های متنوع قوطی های چهارگوش فلزی

 

 

در صنایع بسته‌بندی زرین چلیک پارسیان تنوع زیادی از لحاظ اندازه و حجم قوطی چهارگوشه فلزی برای مصارف روغن موتور و سایر مایعات شیمیایی و غذایی ایجاد کرده‌ایم. در حال حاضر قوطی چهارگوش نیم الی 5 لیتری به صورت زیر در دست تولید است:

 

 

·       قوطی چهارگوش نیم لیتری

·       قوطی چهارگوش 1 لیتری

·       قوطی چهارگوش 3 لیتری

·       قوطی چهارگوش3/5 لیتری

·       قوطی چارگوش 4 لیتری

·       قوطی چهارگوش 5 لیتری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.