قوطی های فلزی چهارگوش انقلابی در قوطی سازی

قوطی های فلزی چهارگوش انقلابی در قوطی سازی

صنعت قوطی سازی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع در حال حاضر شناخته می‌شود که استفاده ‌های گسترده‌ای دارد. بسته ‌بندی فلزی یا قوطی سازی به ‌عنوان زیر مجموعه صنعت بسته ‌بندی در سراسر جهان شناخته می‌شود. شاید در دید اول این صنعت زیاد مهم به ‌نظر نیاید، اما با کمی نگاه دقیق‌تر شما متوجه می‌شوید که انواع محصولات تولید شده در صنایع قوطی سازی تا چه حد در زندگی روزمره ما تاثیر گذارند و چگونه نیاز های ما را به انواع متفاوت مواد اولیه تأمین می‌کنند. بسته‌ بندی قوطی فلزی به‌ عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین بسته‌ بندی‌ ها شناخته می‌شود که در کنار دوام بالا، به حفظ کیفیت محصولات میپردازد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم که به ‌طور کامل برای شما در رابطه با قوطی های فلزی 1 الی 5 لیتری چهارگوش صحبت کنیم .

موارد مورد استفاده قوطی فلزی چهارگوش

قوطی های فلزی چهارگوش نیم الی 5 لیتری یا قوطی های حلبی مستطیلی /کتابی برای بسته بندی تینر، مواد شیمیایی، واکس ماشین، روان کننده ها، حلال ها و سایر محصولات صنعتی استفاده می شود.

قوطی فلزی چهارگوش

مشخصات قوطی فلزی چهارگوش

تولید کننده قوطی فلزی چهارگوش  این قوطی ها را طبق مشخصات بین المللی (16 اونس / پینت، 32 اونس / کوارت و 128 اونس / گالن) و همچنین بر اساس مشخصات در ایران (500 میلی لیتر، 1 لیتر و 5 لیتر) تولید می کنند.

قوطی های حلبی مستطیلی با گردن و کلاهک های فلزی پیچی (1-1/4 اینچ / 32 میلی متر و 1-3/4 اینچ / 44 میلی متر) یا دهانه های مختلف برای دهانه های پلاستیکی عرضه می شوند.

قوطی فلزی چهارگوش

انواع درب های قوطی های فلزی چهارگوش

قوطی های فلزی چهارگوش با درب های خاصی مورد استفاده میگیرند مثلا درب های پلاستیکی که با درب کلاژوری در بازار شناخته میشود مورد استفاده در صنایع شیمایی و غذایی میباشد مثلا در صنعت شیمیایی چسب و و رنگ و رزین و تینر مورد استفاده قرار مگییرد و در صنایع خوراکی مثل روغن زیتون نیز مورد استفاده میباشد ولی درب های پیچی فلزی و دسته منقلی با توجه اینکه کار خاصی میباشد و بسیار شیک بوده در صنعت روغن موتور و روان کننده های بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و در صنایع شیمیایی نیز مورد استفاده میباشد ولی باتوجه به اینکه این نوع درب ها پلمپ نمیشود و فقط یک پولک دارد برای صنایع غذایی مناسب نیست !.

چرا قوطی های فلزی چهارگوش را انتخاب کنیم ؟

برای جواب به این سوال میتوان به مورد شیک بودن و نوع ان اشاره نمود قوطی های فلزی چهارگوش به دلیل چهارگوش بودن ان های فضای کمتری اشغال کنند و در ویترین هم اگر دیده باشید جای کمتری میگیرد و قوطی فلزی چهارگوش مورد بسیار عالی برای صادرات میباشد و بیشتر مشتریانی که پیش ما برای مشاوره محصول خود برای صادرات میباشند قوطی فلزی چهارگوش را به ان های مشاوره میدهیم .

قوطی فلزی چهارگوش

استفاده در روغن های خودرو

یکی از پر تقاضا ترین مصارف برای قوطی های فلزی چهارگوشپ را میتوان در بسته بندی روغن های خودرو اشاره نمود زیرا باتوجه به اینکه در ایران و سراسر دنیا برای روان کننده موتور از روغن موتور استفاده میشود و باتوجه به اینکه قوطی های فلزی برای بسته بندی ان ها مورد نیاز میباشد پس میتوان نیاز قوطی های فلزی 1 الی 5 لیتری چهارگوش را در بسته بندی این پمحصول ضروری دانست .

استفاده در روغن زیتون

از مصارف دیگر قوطی های فلزی چهارگوش نیم الی 5 لیتری میتوان به روغن زیتون اشاره نمود روغن زیتون که جزو صنایع غذایی محسوب میشود و استفاده ان نیز رفته رفته در خانه ها بیشتر شده و جایگزین دیگر روغن ها میشود و مشتریانی که برای بسته بندی شیک تر و حجم های بیشتر که دیگر شیشه جوابگوی ان ها نیست قوطی های فلزی را انتخاب میکننده چون قوطی هیا فلزی جزو بسته بندی لوکس محسوب میشود .

استفاده در صنایع رزین و چسب و تینر

در صنایع شیمیایی نیز قوطی سازی و قوطی های فلزی نقش مهمی در بسته بندی دارند و کسانی که میخواهند کار لوکس و بسته بندی مناسب و شیک داشته باشند قوطی های فلزی چهارگوش را برای بسته بندی محصولات خود انتخاب میکنند از پر مصرف ترین ان ها میتوان به قوطی فلزی 1 و قوطی فلزی 4 لیتری اشاره نمود .

قوطی های فلزی چهارگوش در کود مایع و سموم کشاورزی

یکی از صنایعی که به سرعت دارد به سمت قوطی های فلزی برای بسته بندی محصولات خود میایند سموم کشاورزی و کود مایع میباشند که قوطی های فلزی 1 لیتری چهارگوش بیشتر در کود مایع و گالن های 4 و 5 لیتری چهارگوش در کود مایع استفاده میشوند هرگاه که اسم از صادرات در محصولات کشاورزی میاید قوطی فلزی چهارگوش انتخاب میشود . پ

خرید انواع قوطی ‌های فلزی چهارگوش از یک تولید کننده متعهد 

شرکت زرین چیلیک پارسیان به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان قوطی‌ های فلزی شناخته می‌شود، که در شهرک صنعتی قرچک واقع در استان تهران فعالیت میکند. این خدمات دهنده تلاش دارد تا طیف گسترده و وسیعی از محصولات را از قوطی‌ های 100 گرمی تا 35 کیلوگرمی مطابق با نیاز مشتریان تولید کند و به آن‌ ها خدمات رسانی داشته باشد. فاکتور هایی مانند ارسال سریع قوطی ‌ها، استفاده از ورق های درجه یک، تولید قوطی ‌های سفارشی سازی شده و کمک گرفتن از مهندسین متخصص باعث شده تا شما به‌ عنوان مشتری بتوانید با خیال راحت و با کمترین میزان دغدغه سفارش‌ های تولید قوطی خودتان را به این شرکت ارسال کنید و محصولات مورد نیاز خودتان را تحویل بگیرید. فرقی نمی‌کند که شما به ‌دنبال کدام یک از محصولات با چه ویژگی ‌هایی هستید؛ مطمئن باشید که می‌توانید با ثبت سفارش در شرکت زرین چیلیک پارسیان، در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

1 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.