صنعت قوطی سازی

صنعت قوطی سازی

صنعت قوطی سازی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین صنایع در حال حاضر شناخته می‌شود که استفاده ‌های گسترده‌ای دارد. بسته ‌بندی فلزی یا قوطی سازی به ‌عنوان زیر مجموعه صنعت بسته ‌بندی در سراسر جهان شناخته می‌شود. شاید در دید اول این صنعت زیاد مهم به ‌نظر نیاید، اما با کمی نگاه دقیق‌تر شما متوجه می‌شوید که انواع محصولات تولید شده در صنایع قوطی سازی تا چه حد در زندگی روزمره ما تاثیر گذارند و چگونه نیاز های ما را به انواع متفاوت مواد اولیه تأمین می‌کنند. بسته‌ بندی قوطی فلزی به‌ عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ترین بسته‌ بندی‌ ها شناخته می‌شود که در کنار دوام بالا، به حفظ کیفیت محصولات میپردازد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم که به ‌طور کامل برای شما در رابطه با صنعت قوطی سازی صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید. 

صنعت قوطی سازی

بررسی کاربرد صنعت قوطی سازی

بعد از صحبت کلی در رابطه با این صنعت، بد نیست برای شما در رابطه با خدمات کارخانه قوطی سازی و کاربرد های این صنعت شگفت ‌انگیز صحبت کنیم. شما به‌ عنوان یک تولید کننده، می‌توانید از قوطی ‌های فلزی گرد و چهارگوش بهره ببرید تا بتوانید محصولات تولید شده خودتان را به دست مشتریان برسانید. اجازه دهید در ادامه به ‌طور کامل برای شما بگوییم که استفاده از بسته ‌بندی قوطی فلزی، در چه زمینه‌ هایی می‌تواند راه‌ گشا و کمک ‌کننده شما باشد. 

صنایع رنگ ورزین

یکی از مهم‌ترین صنایعی که از انواع متفاوت قوطی ‌های فلزی استفاده می‌کند صنایع رنگ و رزین می‌باشد. قوطی فلزی رنگ به‌ عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات در این زمینه شناخته می‌شوند زیرا می‌تواند در کنار حفظ کیفیت رنگ، از به وجود آمدن مشکلات شیمیایی و فیزیکی در طولانی ‌مدت جلوگیری کند. رنگ و رزین در دنیای امروز استفاده‌ های گسترده‌ای دارند. از قوطی ‌های رنگ مخصوص خانه ‌ها گرفته تا قوطی ‌های رنگ مخصوص چوب و سایر فرآورده های دیگر، در حال حاضر تماما فلزی هستند. به واسطه سازگاری مناسب فلز با رنگ و رزین، در حال ‌حاضر قوطی ‌های فلزی به‌ عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات برای بسته‌بندی رنگ و رزین شناخته می‌شوند. 

قوطی سازی در رنگ و رزین

صنعت چسب و گریس

از دیگر صنایعی که از قوطی های فلزی  برای بسته‌بندی محصولاتشان بهره می‌برند، ما می‌توانیم به صنایع چسب و گریس اشاره کنیم. در حال‌ حاضر، انواع گوناگون و متفاوتی از چسب ها و گریس ها تولید می‌شوند که هر کدام از آن ‌ها در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به پیشرفت ‌های موجود در فناوری ‌ها و صنایع امروز، بهتر است که برای تسهیل در جابجایی، انتقال و همچنین مصرف، از قوطی‌های فلزی بهره گرفته شود. زیرا این محصولات می‌توانند از آسیب رسیدن به محصول جلوگیری کنند و همچنین روند استفاده را نیز آسان‌تر سازند. 

روانکار خودرو (روغن موتور )

روغن موتور یکی از محصولاتی است که تقریباً می‌توان گفت در تمامی صنایع مکانیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس ‌از دیگر زمینه های استفاده‌ از قوطی سازی، ما می‌توانیم به بسته‌ بندی روغن موتور اشاره کنیم. روغن ‌های موتور محصولات مایعی هستند که جابجایی و بسته‌بندی آن ‌ها ممکن است کمی سخت و چالش‌ بر انگیز باشد. در این شرایط استفاده از خدمات بسته ‌بندی قوطی فلزی می‌تواند به‌ خوبی نیاز مشتریان را برطرف سازد. 

روغن های خوراکی مانند روغن زیتون و روغن نباتی

بسته ‌بندی فلزی روغن‌ های خوراکی مانند روغن های زیتون و روغن‌ های نباتی از دیگر زمینه‌ های استفاده از صنعت قوطی سازی می‌باشد. معمولاً روغن‌ های خوراکی که برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند در بسته‌بندی ‌های کوچک‌تری به بازار عرضه می‌شوند تا روند تهیه و استفاده از آن‌ ها راحت‌تر باشد. درست همان ‌طور که پیش‌تر نیز برایتان گفتیم، فاکتور هایی مانند محافظت و حفظ کیفیت محصول درون قوطی فلزی، به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این محصولات برای بسته ‌بندی شناخته می‌شود.

چه عواملی بر قیمت محصولات کارخانه قوطی سازی تاثیرگذار هستند؟

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به‌ دنبال استفاده از خدمات صنعت قوطی سازی برای بسته‌ بندی محصولاتتان هستید، قاعدتاً برای شما مهم است که بدانید قیمت این محصولات بر اساس چه فاکتور هایی تعیین می‌شود. معمولاً با توجه به ضخامت ورق استفاده‌ شده برای تولید قوطی ‌ها، تمیزی و کیفیت ورق و همچنین اندازه قوطی؛ تعیین می‌شود که قیمت نهایی محصول چقدر می‌باشد. معمولاً با توجه به محصولی که قرار است بسته ‌بندی شود و بررسی برخی فاکتور ها، از قبل تعیین می‌شود که بهتر است شما از کدام نوع قوطی ‌ها با چه ویژگی‌ هایی بهره ببرید تا بتوانید در نهایت نیاز خود به این محصولات را برطرف سازید. سعی کنید که برای بسته‌بندی محصولات تولید شده خودتان به سراغ باکیفیت‌ترین و بهترین قوطی‌ ها بروید. در این شرایط می‌توانید راحت‌تر مشتریان را به سمت خود جذب کنید و فروشتان را بیشتر سازید.

طیف فعالیت صنایع قوطی سازی

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که در صنایع قوطی سازی معمولاً قوطی های فلزی گرد و چهارگوش از 100 گرم الی 35 کیلوگرم تولید می‌شوند. این موضوع، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دقیقاً مطابق نیاز خودتان از قوطی ‌های فلزی بهره ببرید و نیاز خود را به ‌طور کامل برطرف سازید. معمولاً قوطی ‌های 100 گرمی برای بسته ‌بندی رنگ ‌های کوچک یا روغن‌ های خوراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. قوطی های 35 کیلوگرمی نیز می‌توانند برای صنایع رنگ، رزین، چسب، گریس، روغن موتور و … مورد استفاده قرار بگیرند. طیف گسترده‌ تولید این محصولات به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین مزیت‌ های صنعت قوطی سازی شناخته می‌شود زیرا می‌تواند به‌ خوبی نیاز شما را برطرف سازد.

چه عواملی بر قیمت محصولات کارخانه قوطی سازی تاثیرگذار هستند؟

خرید انواع قوطی ‌ها از یک تولید کننده متعهد 

شرکت زرین چیلیک پارسیان به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان قوطی‌ های فلزی شناخته می‌شود، که در شهرک صنعتی قرچک واقع در استان تهران فعالیت میکند. این خدمات دهنده تلاش دارد تا طیف گسترده و وسیعی از محصولات را از قوطی‌ های 100 گرمی تا 35 کیلوگرمی مطابق با نیاز مشتریان تولید کند و به آن‌ ها خدمات رسانی داشته باشد. فاکتور هایی مانند ارسال سریع قوطی ‌ها، استفاده از ورق های درجه یک، تولید قوطی ‌های سفارشی سازی شده و کمک گرفتن از مهندسین متخصص باعث شده تا شما به‌ عنوان مشتری بتوانید با خیال راحت و با کمترین میزان دغدغه سفارش‌ های تولید قوطی خودتان را به این شرکت ارسال کنید و محصولات مورد نیاز خودتان را تحویل بگیرید. فرقی نمی‌کند که شما به ‌دنبال کدام یک از محصولات با چه ویژگی ‌هایی هستید؛ مطمئن باشید که می‌توانید با ثبت سفارش در شرکت زرین چیلیک پارسیان، در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.

3 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.