نحوه شناسایی قوطی فلزی و گرد و قوطی فلزی چهارگوش

نحوه شناسایی  قوطی فلزی و گرد و قوطی فلزی چهارگوش

نحوه شناسایی و خواندن خواندن اندازه های قوطی فلزی

ابعاد قوطی فلزی ممکن است گیج کننده باشد و معمولاً واحد اندازه گیری نشان داده نمی شود. بنابراین، این سوال پیش می‌آید که چگونه اندازه‌های قوطی فلزی را برای به دست آوردن اندازه مورد نیاز برای برنامه خود درک می‌کنید؟

اندازه قوطی های فلزی بر اساس ابعاد اسمی بیرونی قوطی است و از مجموعه ای از اعداد 3 رقمی برای نمایش هر بعد استفاده می شود.

اندازه قوطی های گرد

قوطی های گرد – به صورت دو مجموعه اعداد نشان داده می شوند. اولین مجموعه اعداد قطر قوطی و مجموعه دوم ارتفاع است و برای هر مدل قوطی فلزی قطر خواصی قالب ساخته شده است مثلا قوطی های اسپری و قوطی فلزی اکتان از قطر 55میلی متر میباشد قوطی های ربعی یا 250 گرمی قطر آن 69 میلی متر استاندارد است ولی برای ان قطر های متفاوتی مانند 73 نیز میباشد دیگر قطر های قوطی فلزی گرد قوطی سازی زرین چیلیک میتوان به قوطی های فلزی قطر 83 و 99 و 108 و 153 و 179 و 222 و 279 میلی متر و ..اشاره نمودهرقطر مناسب مصارف خواص میباشد مثلا قوطی های فلزی گرد روغن نباتی 1 کیلویی قطر 99 و قوطی فلزی 2.7 کیلوگرمی قطر 165 میلی میباشد . در مقالات دیگر ما شما میتوانید به مصارف دیگر قوطی فلزی گرد که ما به ان اشاره کرده ایم بخوانید .

و اما شناسایی قوطی فلزی چهارگوش

قوطی های فلزی چهارگوش یا قوطی های کتابی (همچنین در لغت نامه خارجی به عنوان قوطی های F-Style شناخته می شوند) – به صورت سه مجموعه اعداد نشان داده می شوند. در ایران نیز این قوطی هارا با نام های مکعبی قوطی های مستطیلی نیز مینامند ولی درست آن که در اول مقاله نیز گفتیم قوطی فلزی چهارگوش میباشد

اولین مجموعه اعداد طول قوطی فلزی ، مجموعه دوم عرض و مجموعه سوم ارتفاع است

بیان این گروه های اعداد 3 رقمی منحصر به قوطی های فلزی در ایالات متحده است. این عدد ابعاد در کل و شانزدهم اینچ است. رقم اول تعداد اینچ کامل را نشان می دهد و رقم دوم و سوم اینچ کسری را شانزدهم اینچ نشان می دهد.

برای نشان دادن این که این قوطی‌ها چگونه به نظر می‌رسند، یک قوطی فلزی گرد با اندازه‌های 307 x 512 به قطر 3 و 7/16 اینچ در ارتفاع 5 و 3/4 اینچ (16/12 اینچ) خواهد بود.

به مشاوره نیاز دارید ؟ با ما با کارشناسان زرین چیلیک تماس بگیرید و اجازه دهید یکی از کارشناسان فنی ما شما را به سمت قوطی مناسب راهنمایی کند

9 نظر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.