هر اطلاعاتی که در مورد قوطی فلزی لازم است بدانید

هر اطلاعاتی که در مورد قوطی فلزی لازم است بدانید

آشنایی با ویژگی‌ها و کاربردهای قوطی فلزی

صنعت بسته‌بندی نقش تعیین کننده‌ای در حفظ کیفیت مواد و سهولت حمل و نقل و قیمت تمام شده محصول  دارد. یکی از ظروف پرطرفدار، برای بسته‌بندی طیف وسیعی از صنایع، قوطی فلزی است که دوام و استحکام بالایی دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با ویژگی‌ها و کاربردهای انواع قوطی ‌های 1کیلویی رنگ،قوطی ‌های 4 کیلویی رنگ و چسب و حلب‌های تمام تخلیه که توسط صنایع بسته‌بندی زرین چیلیک پارسیان تولید می‌شود، آشنا کنیم.

انواع محصولات شرکت زرین چیلیک پارسیان

شرکت زرین چیلیک در زمینه تولید قوطی فلزی با ابعاد و شکل‌های مختلف بیش از سی سال سابقه‌ی صنعتی درخشان دارد و توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. محصولات این شرکت که با ورق‌های نو و با ضخامت استاندارد تولید می‌شود، در صنایع رنگ و رزین، چسب، قوطی روغن موتور و روغن‌های خوراکی کاربرد دارد.

محصولات متنوع این شرکت شامل موارد زیر است:

  • قوطی فلزی گرد

قوطی‌های فلزی در انواع مختلف قوطی ربعی و قوطی هارنردی با وزن‌های متفاوت از 100 گرم تا 35 کیلوگرم  تولید می‌شود.

  • قوطی فلزی چهارگوش

شکل ظاهری این قوطی چهارگوش است و با گنجایش‌های متفاوت نیم لیتر تا 5 لیتر تولید می‌شود.

  • سطل گرد

سطل گرد یا حلب تمام تخلیه با حجم 15 تا 25 کیلوگرمی تولید می‌شود و در صنعت رنگ، رزین و چسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این واحد صنعتی مفتخر است حلب تمام تخلیه 20 کیلویی رنگ را به دلیل کیفیت بالای محصول، به عنوان یکی از محصولات پرفروش و با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

  • سطل گرد 35 پوندی

سطل‌های گرد 35 پوندی در صنعت گریس مورد استفاده قرار می‌گیرد.  

از ویژگی‌هاص خاص و منحصربه فرد شرکت زرین چیلیک این است که امکان سفارشی‌سازی در قوطی سازی را برای مشتریان فراهم کرده است. یعنی مشتری می‌تواند سایز و ابعاد موردنظر قوطی های رنگ و چسب یا سطل را سفارش دهد و با قیمت مناسب و در زمان معین شده تحویل بگیرد. خدمات این شرکت بدون محدودیت مکانی ارائه می‌شود و امکان ارسال به تمام شهرها وجود دارد

مزایای استفاده از قوطی سازی در صنایع مختلف

بهره‌مندی از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا موجب استفاده از صنعت قوطی سازی در بسته‌بندی محصولات مختلف شده است.  مزایای استفاده از قوطی فلزی در صنایع بسته‌بندی شامل موارد زیر است

کیفیت مطلوب قوطی های 1 کیلویی رنگ

اصلی‌ترین مزیت استفاده از قوطی‌هایی با جنس فلز این است که مواد بکاررفته در تولید آن با مظروف هیچ واکنش شیمیایی انجام نمی‌دهد و منجر به کم شدن کیفت و مرغوبیت آن نمی‌شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این قوطی‌ها مواد و رنگ‌ها را در همان حالت مایع یا جامد نگاه می‌دارند و ضمن حفظ کیفیت شکل ظاهری آن هم حفظ می‌شود.

به طور مثال اگر از قوطی های 1 کیلویی رنگ استفاده کنید، باید مرغوبیت مواد داخل آن با گذشت زمان مانند روز اول باشد و تغییر نکند. پس لازم است داخل قوطی فلزی روکشی تعبیه شود که با رنگ داخل قوطی واکنش ندهد.   شکل مایع آن تغییر نمی‌کند و خشک نمی‌شود.

ماندگاری بالا و قابلیت حمل و نقل آسان قوطی های 4 کیلویی رنگ

قوطی های رنگ و چسب که از جنس فلز باشد دوام و استحکام مکانیکی قابل قبولی دارد. به همین دلیل در مقابل حمل و نقل به سادگی خراب نمی‌شود. زیرا در تولید قوطی رنگ و محکم کردن درب آن‌ها استانداردهای ویژه‌ای رعایت می‌شود  تا درصورتی‌که هنگام حمل و نقل ضربه‌ای به قوطی وارد شد، رنگ داخل آن بیرون نریزد.

فرض کنید قوطی های 4 کیلویی رنگ هنگام جابجایی از ارتفاع بیفتند، درصورتی‌که درب یا بدنه‌ی آن به قدرکافی محکم نباشد، رنگ به طور کامل بیرون پاشیده می‌شود و پاک کردن آن سخت است. از طرف دیگر درب قوطی باید به قدر کافی سفت باشد تا بعد از هر بار استفاده و گذاشتن آن هوایی به داخل قوطی فلزی نفوذ نکند و رنگ را خشک نکند.

قوطی‌های قابل بازیافت حلب تخلیه 20 کیلویی رنگ

در نهایت باید به اهمیت بازیافت در صنایع قوطی ‌سازی اشاره کنیم که در جلوگیری از آلودگی زیست محیطی نقش دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.