چرا از قوطی فلزی استفاده کنیم ؟

چرا از قوطی فلزی استفاده کنیم ؟

فلز ممکن است این روزها پر زرق و برق ترین ماده در بسته بندی نباشد، و احتمالاً از دهه 1920 چنین نبوده است، اما همچنان یک محصول ضروری برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. به آخرین باری که وسیله نقلیه را پر از گاز کردید، رنگ خریدید یا به بازی توپ رفتید فکر کنید. ظروف فلزی تقریباً هر روز در زندگی ما نقش دارند زیرا بسیاری از ویژگی های آنها را نمی توان در مواد دیگر یافت.

مزایای فلز

محصولات شیشه ای و پلاستیکی مطمئناً در هر آزمایشگاهی جای خود را دارند، اما مزایای فلز در برخی تنظیمات غیرقابل انکار است. دلایل متعددی برای استفاده از فلز عبارتند از: قابلیت بازیافت، دوام و استاندارد بودن.

فلز ردپای محیطی سبک‌تری نسبت به پلاستیک دارد، زیرا بازیافت فلز آسان است و می‌تواند از طریق فرآیندهای طبیعی خراب شود.
پلاستیک مستعد گرما است و شیشه برای برخی از مسئولیت ها بسیار شکننده است. فولاد ضد زنگ فلزی است که می تواند بیش از 2000 درجه فارنهایت را تحمل کند. فلز همچنین به دلیل اندازه و ضخامت خود بسیار بادوام است و در حمل و نقل قابل استفاده است.
بسته‌بندی‌های فلزی تمایل دارند به حجم‌های یکنواختی که بین آزمایشگاه‌ها و خارج از مرزها تراز می‌شوند، بچسبند. اندازه های استاندارد عبارتند از: پینت، کوارت، گالن و لیتر.

سایر نقاط قوت شامل ساخت غیر قابل احتراق، انتخاب آستر و قیمت است. اگرچه قیمت فلز تحت تأثیر مواد اولیه و عوامل نیروی کار است، رقابت با پلاستیک قیمت را پایین نگه داشته است و آن را به اندازه سایر مواد بسته بندی موجود در بازار پایدار کرده است.

قطعات ظروف فلزی

بسته بندی فلزی از مجموعه واژگان محصول خود استفاده می کند. گوش ها برای گوش دادن و مهره ها فقط برای تزئین نیستند. بیایید آناتومی تابه، سطل و طبل را مرور کنیم.

نام دسته های روی قوطی یا سطل است.
مهره ها یا حلقه های غلتان، فرورفتگی های گرد در اطراف بدنه یک ظرف فلزی برای بهبود عملکرد و ظاهر هستند.
زنگ ها لبه های بالا یا پایین یک ظرف فلزی هستند.
پوشش نام دیگر درب است.
گوش ها وسایلی هستند که به قوطی یا سطل متصل می شوند و دسته ها یا دسته ها را محکم می کنند.
اتصالات یا بانگ ها، دهانه هایی با اندازه های مختلف هستند که برای پر کردن و پخش محتویات استفاده می شوند.
لیتوگرافی که به اختصار لیتو نامیده می شود، یک فرآیند چاپ برای بهبود ظاهر بیرونی یک بسته بندی است.

اصطلاحات دیگر برای فلز برای طراحی خاص هستند و اغلب شامل سبک مکانیسم بسته شدن هستند که اغلب به عنوان اصطکاک شناخته می شود. انواع مختلف شامل تک، چندگانه، داخلی و اصطکاک کامل است.

انواع ظروف فلزی

قوطی های فلزی چهارگوش با درب فلزی پیچی و دسته مقلی

قوطی فلزی معمولاً در چندین شکل بسته بندی استفاده می شود. این بخش قوطی های فلزی، سطل های فولادی و درام های فولادی را با جزئیات بیشتری بررسی می کند.

قوطی های فلزی در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. یکی از پرطرفدارترین قوطی هایی که در قوطی سازی زرین چیلک به فروش می رساند، قوطی فلزی با درب پیچی است. قوطی های فلزی درب پیچی (نشان داده شده در بالا) برای ذخیره یا حمل مایعات ایده آل هستند از جمله مصارف آن میتوان به روغن موتور و سموم کشاورزی پرداخت . درب های پیچ دار بسته شدن کوچک تری نسبت به قوطی های رنگ گرد ایجاد می کنند و کنترل بیشتری در حین ریختن و امنیت در هنگام حمل و نقل یا تغییر حرارت ایجاد می کنند.

سطل های فولادی اغلب برای مقاصد صنعتی استفاده می شود. گزینه های متنوع درب قابلیت دسترسی و استفاده را برای اکثر برنامه ها فراهم می کند. سطل ها به ویژه برای ذخیره مایعات قابل احتراق یا حساس محبوب هستند. آنها همچنین می توانند آسترها را برای افزودن لایه دوم محافظتی ترکیب کنند. قرپک دارای آستر سطل برای ظروف سر باز 5 گالن می باشد.

درام های فولادی معمولاً در حجم 55 گالن با دو گزینه بسته شدن عرضه می شوند. درام های سر باز فلزی از حلقه های قفل پیچ برای محکم کردن درب استفاده می کنند. درام های سر بسته فلزی دارای بسته های کوچک هستند و دارای پوشش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی هستند که برای مواد شیمیایی خشن یا مایعات مبتنی بر نفت ایده آل هستند.

هنوز متقاعد نشده اید که قوطی فلزی محصول مناسبی است؟ کیفیت آن را با مقاله دیگری در مورد انتخاب پلاستیک یا شیشه مقایسه و مقایسه کنید. بین هر سه ماده، باید بتوانید یکی را برای رفع هر نیازی پیدا کنید صنایع قوطی سازی زرین چلیک با بیش از نیم قرن تجربه صنعتی و نیروی متخصص ایرانی اماده همکاری با شما میباشد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.